15 Ocak 2010 Cuma

Saftirik Nihal


Hayranım kızım Nihal sana.Valla hep istemisimdir sevgilimin elini tutarak "babaaaaa bak mızır bana evlenme teklif ettiiiiiiii" demek.Nasıl large sın, nasıl rahatsın tarifi yok.Ben babama bunu soylemek icin 5 gun yemeden icmeden kesilir, karsı karsıya her geldigimizde kıpkırmızı kesilir, sonra da bi yutkunup "babacım valla kotu bi niyetim yok ama sen uygun gorursen .." diye cumleye girerim. Ulen adam kızını veriyor be.Canının yarısı gidiyor.Dannn! diye soylenir mi??Kalbine iner valla.

PS.Canım babam seni cok cok cok seviyorum :)

15 yorum:

Pelin Pelister Akyürek dedi ki...

ehheh ne yalan söyleyeyim ben de babasından okkalı bir tokat bekledim.

bokbocesii dedi ki...

ednanım aptal olmus bakıodu salak kızının buldumcuklugu yuzunden.tokatı bi sonraki bolum gorebiliriz ama bence Pelincim :)

Somethin'Special dedi ki...

Sinemciiim, inan bana bir erkek arkadaşım olduğunu ve evlenmek istediğimizi ancak annem söyleyebildi babama. Ben evi terk ettim.Annemse su içe içe söyleyebilmiş.Babamın yorumu ise şu; neden daha önce söylemediniz?Allah allah bizi korkudan bu hale getiriyor hem, hemde sonra böyle diyor.Neyse, sonra her şey güzel ilerledi ama haklısın babalara söylemek zor gerçekten.

bokbocesii dedi ki...

babalar bence isin en zor tarafı :) ama annen de guzel idare etmis Niyancım.

banyosuyu dedi ki...

babam halama gitmiş, oturuyorlar böyle. ağır bir ortam var başka konular yüzünden.
ben eve girdim baktım bunlar ağlamaklı 'ben evleniyorum bir dahaki ay' dedim.
herkes gülmeye başladı.
gülerken hepsi küfür de ediyordu tabii :)
dizide nasıl oldu bilemiyorum, seyretmiyorum ama benimki güzeldi hehe

bokbocesii dedi ki...

banyosuyu seninki supermis yaw:) halk galeyana gelmis :)

Sochic dedi ki...

canım valla ben onu geçtim de sanki behlülle oyun oynamışlar nihal hanım yenmiş behlülcanı:) gelmiş onu babasına anlatıo gibi geldi ve deli oldum :/:) gıcık oluorum nihale gıcık:)

bokbocesii dedi ki...

aynen oyle Sochic.Buldumcuk iste, noolcak :)

gly dedi ki...

ben de nasil korkmustum erkek arkadasimn oldugunu soylemeye, evlenmeyi planladigimizi ve hatta onun icin amerikaya gelmeyi dusundugumu. en zor kismi da amerika'ydi, beni dizinin dibinden ayirmak isteyemen babam nasil goz yumacakti amerika'ya gitmeme. ablamla gunlerce savasmistim o soylesin diye, sonra aglayarak zorla soylebilmistim anneme.

bokbocesii dedi ki...

gly seninki 2 kat zormus valla :))

alis dedi ki...

İzlemiyorum ama Müge'nin kritiklerinden takip ettiğim kadarıyla adamcağız kızını kakalayabileceği başka bir kaz bulamayacağından sevinmiştir herhalde :) Bence güzel haber vermek zor olamaz, tabi baba ile sevgili arasında bir kıllık varsa veya deadline'ınız 9 aysa iş başka! :)

bokbocesii dedi ki...

Fesat Alis ya, 9 ay dedi :))

Müge dedi ki...

Ben henüz bu bölümü seyretmedim ama şu an bilgisayar başında olmamın sebebi bu zaten, şu yorumu da bırakayım, hemen izleyeceğim. :)
Bu arada enişteniz -ki kendisi artık resmi enişteniz oluyorlar-, bana evlenme teklif etmeden önce babama "Müsadeniz olursa kızınıza evlenme teklif etmek istiyorum." diye sormuştu. Bu konuşmanın gerçekleşeceğini bilen ben, onlar bahçede konuşurlarken üst kata uyumaya çıkmıştım ve horul horul da uyumuştum hatta. "Amaaan, nahoş birşey olursa da görmeyeyim, gerilmeyeyim, herşey olacağına varır, zaten uykum da var." diye düşünmüştüm.

bokbocesii dedi ki...

vayy eniste cok klas bi hareket yapmis valla.kayinpederden deli puan toplamistir da,muge sen ne rahat insansin allanisen??:)

Müge dedi ki...

Huyum kurusun. ;P
Bölümü de şimdi bitirdim; haftaya neler olucak acaba diye merak içindeyim. :)