22 Ocak 2010 Cuma

Holmes


Aslında sinema seyircisi olarak son derece vasat sayılırım, kafama gore takılırım.Yorum yapmak haddim bile değil, o işi kardeşime bırakıyorum.

Ama Sherlock Holmes'u beklediğime cidden değdi.Bana göre yılın filmidir.Guy Ritchie'yi ve tarzını fazlaca beğenmem de bu konuda etkili tabi.Diğer çalışmalarına oranla daha popüler olmasına rağmen, SH kendisinin filmography sinde altın vuruştur, son noktadır.

Ohh Yeah Vol.9 da da izlediğiniz Robert Downey Jr. , Sherlock Holmes rolünde oscarlıktır, budur.

Cidden kaçırmayın.

2 yorum:

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum sinoşum süper bi film! hiç sıkılmadan hatta yaa ne cabuk bitti die izledm

alis dedi ki...

Müthişti, dün gece sinemada izledim. Yalnız yan tarafımda oturan kız film boyu susmadan normal ses tonu ile konuştu, yatağa bağlanma sahnesinde güldü ve "Hay Allah!" der gibi el çırptı, her espride prüffff diye bi ses çıkardı. Saçlarını yolasım gelen bu embesil kıza rağmen harikaydı.