8 Ocak 2010 Cuma

Note to self

Insanın kendine atılan kazıgı unutmasını anlayamıyorum.
Fazla iyi niyeti anlayamıyorum.
3 gün once o insanlar senin gozunu oymaya calısırken aynı insanla telefonda canım diye konusmayı hatta aynı icki sofrasına oturmayı anlayamıyorum.
Bu insan musvetteleri yuzunden hacizden ucu ucuna yırtıp da sonra onlara arkadas ayagı cekmeyi anlayamıyorum.
Bile bile enayi yerine konulmayı anlayamıyorum.
Kafam almıyor, almıyor, almıyor.
Ya ben cidden cok saglam kin tutuyorum ya da cok kotu bi insanım, iyi olmayı beceremiyorum.

Anlamadınız bisey di mi? Bosverin , kendime nottu zaten.
Ilerde kazık yersem, kazık atanı bi kasık suda gebertme gucunu kendimde bulabilmem icin yazdım.Fazla iyi olmanın sadece zarar getirdigini kanıtlamak icin yazdım.Unut(a)mamak için yazdım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok iyi yapmışsın. İyilikten (fazlasından) maraz doğar. Unutma, ben hiç unutmam. Bunun affedici olmamakla hiçbir alakası yok.