7 Mart 2011 Pazartesi

Kırmızı

Sevgilim bir onceki posta olan yorumlarında en temel derdimizden birinin (!) cozulduguyle ilgili ufak bir ipucu vermis bile size.Evet isteme elbisemi aldım.İlk girdigim magazada , tezgahtar kızın önüme yıgdıgı 10 larca elbisenin icinden, en cok hosuma gideni secip uzerime gecirdim.Kabinden cıktıgımda ben budur dedim, bizimkilerin gozlerinde de aynı ısıgı gorunce kocaman bir cozumun aynada bana baktıgını anlamıs oldum.Annem herseyin rast gittigini, Allah’ın yardım ettigini ve suyun yolunu buldugunu dusunuyor.Hic itirazım yok, hep boyle olsun diyorum o zaman.Ama bu rast gitmeler esnasında ufak problemler de olmuyor degil.Gecen sabahın ben bitiren olayıyla asansorde yuzyuze geldim.Asansorun ısıgından zannedip kosa kosa gunısıgına cıktım ama yanılmamıstım; yuzugumun kucuk taslarından biri sizlere ömürdü.Benim bu kadar kendimi bitirdigim kadar ciddi bir sorun degilmis aslında.Kuyumcu 2 gunde halledip, bir de ustune para almadı.Yani bi kac tane tası söküp “ben bunu kaybettiydim” diye kuyumcuya geri gotursem ufak caplı para bile yapabilirim tabi ama benim naif pembe beynim boyle seylere calısmıyor maalesef.Handenin soyledigi gibi; dustugu iyi oldu belki de, yoksa nazardan agzım burnum yamulabilirmis.Cidden inanıyorum nazara.Hissediyorum da kotu bakısları.Bu aralar cok ustumdeler.

Gecen haftanın en guzel tarafı arkadasımızın yakısıklı oglunun aylardır beklenen ameliyatının cok iyi gecmis olması.10 aylık bebege yapılacak bir operasyon bizi korkutmus, annesiyle babasını ise mahvetmisti.Korkulan olmadı.Hersey cok sukur cok iyi gecti.Adı gibi sapasaglam bir bebek o.Bundan sonra daha da iyi olacak hersey.

Ayrıca gecen hafta aylardır , aylardır bekledigim o filmi izledim sonunda; Black Swan. Beni ve bizi cok carptı. Ben uzman degil, sinemayı cok seven biz izleyiciysem eger, film bittiginde sinema koltuguna yapısıp kalmıssam , sonraki bir kac gunde dahi o kırmızı gozler, törpü sahnesi ve hatta o bacakların değişimi (!) gozumun onune flashback ler halinde yansıyorsa o film beni etkilemistir.Cok etkilemistir. Akademinin bunu es gecmemesine sevindim, zira kendilerine olan halihazırda sarsılmıs guvenim yerle bir olabilirdi.83. Oscar odullerinin geri kalanıyla ilgili yorum yapmaya gerek duymuyorum, cok tartısmalı.Anne Hathaway’in kırmızı Valentino’su bir rüya gibiydi, nokta.

Yazmadigim zaman icinde canım Turkiyemin canım mahkemeleri, bizi tum dunyaya rezil eden kararlarını degistirmediler pek tabiki.İcinde bir tane hırsızın evi var diye koskoca mahalleyi atese verip yerle bir etmekten cok da bir farkı yok bu yapılanların.O hırsızın evini bulmak daha kolay halbuki ama biz boyleyiz iste.Mantık aramadıgınız surece mutlusunuz bu ulkede. Neyse, biz elbet bir cozum yolu buluruz.Birbirimize ulasırız.Birileri beni okur, ben zaten eskisi gibi herkesi okuyorum.Karar mercileri kendi utanclarıyla yasamaya devam ederler. Iyi gunler ozgur Turkiye, her nerede yasıyor ve yasatılıyorsan..

Photo

Hiç yorum yok: