2 Ağustos 2010 Pazartesi

Vanilla Sky

Yepyeni bir durum var. Artık gün icinde yazmam mümkün olmayacak.Güvenlik nedeniyle diyelim.

Bi de haftaya tatil yapmak niyetindeyim. Herseyin bombos olduguna dair salak düsüncelere kapılmaya basladım. Vanilla Sky'da arabayı kopruden atan Cameron Diaz gibi hallerim var bu ara. Tek farkla; o arabada yanlızım. Derdim kendimle. Bu inis cıkıs nedir cidden anlamıyorum. Hem dünya kadar sorunum var hem de baskalarına kıyasla feci nankorum cunku hic sorunum yok. İste o "hic sorunum yok" gercegini kabul etmemin yolu biraz durup dinlenmek gibi geliyor.

Hayatta hep hırsları olmayan, cahil, kendi halinde yasayıp giden, en buyuk mutlulugun bir bardak çayda oldugunu dusunen insanlara ozendim. Ne de olsa insan kendisinde olmayani ararmıs. İlerledikce karmasıklasıyor bu dunya.

Dert öyle olmaz böyle olur demeden birileri, toparlanmayı diliyorum.