20 Nisan 2009 Pazartesi

Basim agrio ya..yeter yani


Ya ben bu Turkcell i napiyim ya.Musteri temsilcisi arkadasa da belirttigim uzere telefonumu kapatip ilkel yollarla iletisim kurucam bundan sonra.Canima tak etti artik.Gecen ay 459 yetalaaaa faturaniz var dediler.Tasikardi oldum duyunca.Cemkirdim cemkirdim.Dediler " bi durum olmus biz bunu 125 yetalaaa yapalim"Dedim ok.Faturayi oderkene 167 oldu.Ana dedim.Soruyim dedim aradim cello yu.Dediler "guncelleme seettiriyoruz yarin arayin"Dedim "guselim ben bilirim o guncellemeleri ben de CSA idim fii tarihinde" ama icimden dedim.Ok dedim.Guncel faturami ogreniyim.367 yetalaa demesinmi. Hinkk diye kalmisim.Gozlerim futbol topu kadar olmustur kesin.Dedim benim faturami anlatin bana.Detay asagida;

Paket Herkesle 600 (Gold Member)
Her ay Turkcell lilerle 5000 dk / kalan 4567
Her ay kalan la 600 dk / kalan 563
Ucret 78.80

Internet paketi 100 MB / 9,90

Bi de yeni aldim ; 200 msj turkcellilerle / 13.30

Zaten kalan dakikalarimla faturamin hic gelmemesi falan lazim hic konusmamisim.Abla bana 367 dio.Alicam o cello yu elime , yermisin yemezmisin.Kesin yine yanlis yaptilar benim omrumden yiyolar.24 nisanda kesilicekmis fatura.Cemkirme schedule um oldu boylece.Ama valla basim agrio gecenin bu vakti ya.Ayiptir gunahtir kardesim yaa

Hiç yorum yok: