13 Nisan 2009 Pazartesi

Atam Izindeyim..Izini silmeye kalkani silerim


Bugun tersimden mi uyandim yoksa uyandiktan sonra mi terslendim cok emin diilim.Oglen bile olmamisti ki odamda utuye sardim.Ergenekon 12. dalga, Turkan Saylan gibi bir ilahenin hali , rektorlerin tutuklanmasi , CYDD subelerinde aramalar gordukce daha da dellendim evde utulenmedik kumas parcasi birakmadim.Ne bicim bi ulke burasi? Ergenekon'dan tutuklanmissan eger statu sembolu.Sebep? AKP 'nin kopegi degilsin, seriata karsisin , has Ataturk'cusun.Ben de oyleyim ve tutuklu degilim.Ama biseyler yapmanin gerektigine inaniyorum.Bu ulkede dogdum , okudum, buyudum , muhtemelen yine burada olecegim.Dogdugum gunden daha gerilere gitmesindense gerekeni yapmaya da sonuna kadar hazirim.Inadina gidip CYDD de uye oluyorum en kisa surede.Benim gibilere faydam dokunsun.Onlar gibiler olmasin.Inadina buradayim ve cok sinirliyim..cok..

Hiç yorum yok: