19 Mart 2009 Perşembe

yok artik ya..

Simdi bisey dicem ayip olucak.Bugun cektigim fotolara baktim , begenmedim.Netlik, isik hicbiri istedigim gibi degil.200 kusur foto.Moralim bozuk bu yuzden.Bi de cok uykusuzum 11 den beri kivraniyorum pasayla konusiyim diye.Arti feci tuvaletim var.Post bitmeden yatak batabilir.Current condition bu.Olayin detayi ise ; pasa benim az once yazdigim blog u gormek istedi.Gonderemem dedim.Ozur dilerim dedim.Baska bi gun belki dedim.Salak degilim o kadar.Ne gondericem ona bu kadar private biseyi.Ayrica niye hak iddia ediyo blog umda anlamiyorum.Illa gorucek.Gormiceksin iste.Benim onlar.Hayatta da sana blog yaziyorum demem bundan sonra.Neyse gostermeyince ben bozuldu pasa.Bi sure yazismadik falan.Sonra koseyazilari falan konusurken pasa ne dese begenirsin "bugun cektiklerinden gorebilecekmiyim yoksa onlari da mi sonra gostericeksin"" aaaa manyaga bak.Nooluyoruz be.Benim blog um , benim fotolarim.Neyse hadi dedim alttan aliyim.Ki ben bu alttan alma mevzusunun yanindan bile gecmem, cok fena kurulurum genelde.Neyse 3 tane idare eder fotoyu yolladim.Uzerlerinde oynanmasi lazim.Kontrast falan.Almis bi tanesini , istemedigim sekilde crop lamis.Allahi var renkler super artik , ama benim fotom diil ki su durumda."Al bunu o siteye koy , ismini de bu koy" buyurdu kendisi daha sonra.Ama ben onu cekerken yeniden yesemek , tutunmak falan bik bik biseyler geveledim."Sabah koyiyim kafam calismiyo altina biseyler yazmak istiyorum" dedim.Sebepler icin bknz 1. paragraf. Yeni bomba geldi bunun ustune "BB challengeri ucuracak dugmeye basmiyorsun" Ana..Bismillahi..Bu ne simdi.Yuklemicem belki.Begenmedim belki.Ben onu saklamak istiyodum belki.Hadi bakalimm bi daha alttan aldik , peki dedik, yukledik, ismini saril bana koyduk , altina da pasaya tesekkurlerimle yazdik.Pasa da girip yorum yazdi, aferin buyurdu.Ni dimek efem.O sizin basariniz.Sizin yorum yazasiniz gelmis , biz de calismis olduk bunun icin.Yaaa sabir, yaaa sabir...Fotoyu ben cektim, crop benim istedigim degil , isim benim istedigim degil , altina yazilan benim istedigim degil.Ama eser benim.Hadi bee..

Hiç yorum yok: