26 Mart 2009 Perşembe

Dilek ve Temenniler..


Bu aralar ya moda blog u modunda takiliyorum (cunku en cok onlari okuyorum) ya da asik osman yazilari yaziyorum. Yek ikisi olmak degil niyetim.Bu yuzden gercekten motivasyon dilekleri baabinda gelecek umitlerimi iletmek arzusu icindeyim.Bunlarin bircogunun basina "calismaya basladiktan sonra" takisi getirmeniz mevzuyu anlamaniz acisindan fayda saglayacaktir. Here we go baby ;

-First of all, su anda Gebze'den donmekte olan ve halihazirda Manisa semalarinda gezinen , son aradigimda "hayatim arabayi yolda tutmakta zorlaniyorum cunku deli ruzgar var" buyurarak benim yuregimi agzima getiren canim sevgilim sag salim evine varsin , yatagina yatsin , uykulara dalsin istiyorum.Disarida tufan oldugunu belirtmismiydim??!!!

-Bir onceki blog da 2009 dan dileklerimi yazmistim ya.Bu yuzden bu basliklari burada bi daha altalta yazmak niyetinde degilim; at binmek istiyorum ( cok istiyorumm, coookkkk) , board ogrenmek istiyorum (kis bitiyor malum, 2010 listesinde de yeralir bu-pending), kite board hala istiyorum (yaz geliyor:)

-Yine onceki blog da 2009 dileklerimde belirtmistim.Allah baba beni duysun demistim.Is olur ask olur tutunacak bir dal demistim.Is vermedi belki bana ama oyle bir ask verdi ki iliklerime kadar sarsti beni.Masallah :) Bi de "sana sukurler olsun yarabbim , olmayana da ver olurmu?"

-Duzenli spor yapmak istiyorum.Spinning ve pilates gozume kestirdiklerim.Kendime daha cok bakmaya calisiyorum.Cunku beni biraksaniz her aksam domatesli makarna yerim , bi de yemekten sonra bi parca cikolatayla omrumu geciririm , citim da cikmaz.Hem cok severim degisik yemekler denemeyi , hem de boyle sabit fikirliyim.Sanirim yukselenim ve gunes burcum ara ara kapisiyorlar :) Beta-Glucan iciyorum bu aralar.Insan vucudunun bagisiklik sistemini arttiran bir numarali maddeymis kendisi.Sise bitince C Vitamini ya da Omega 3-6 takilasim var.Malum meyve yemiyorum , balik agzima surmuyorum.

-Kitap okuma durumumu arttirmak istiyorum.Eskiden her gece bir kitap bitirirdim, 10 sayfa okuyup da uykusu gelen insanlari da hic anlayamazdim.Bi suredir ben bizzat kendim o 10 sayfayi okursam kendimi sansli sayiyorum.Ama kendime hic yakistiramiyorum.

-Foto mevzusu devam..Hep devam..Tam yol ileri...

-Sanatsal aktivitelerle ilgili beyincigim cok bakir bu aralar.Cok sukur Cem Adrian i izledim ama.Superdi :) Izmir Devlet Senfoni Orkestrasini izleyesim var 10 kasimdan beri.Onu da halledicem bu aralar.

-Bi current istek daha , kuzenimin dugunune giyecegim kiyafet icime sinmedi cunku tadilat gormesine ragmen hala bol.Zannedersin 35 cm belim var.2. tadilati gorecek ama bi yandan ben kiyafet bakmaya devam ediyorummm :( Bitermi su aci artik aciba luffen, please , por favor..

Hiç yorum yok: