18 Haziran 2014 Çarşamba

Pamuk BB

Ahanda pamuk hamileniz geri döndü. Son çemkirmelerimi bir okudum da.. Ne çabuk unutuluyor yahu başından geçenler. Hani annelerimiz diyor ya "o acı unutulmasa bir daha doğuramazsın" filan.. Kusmalar, bulantılar bile unutuluyor, siz düşünün. 1 hafta önce her sabah, hatta bazen günde 2 defa kusarken, günlerin çoğunda kahvaltımı klozete bıraktığım için 2 defa kahvaltı etmek zorunda kalırken son 1 haftadır herşey çok yolunda.(maşallah der misiniz noolur?) Hatta canım diyetisyenim, kankim, güzeller güzelim Aslı'mın verdiği diyet listesini bile yapıyorum, siz düşünün. Aslı beni 8 kilo, çocuğu da gelişimini fazla fazla tamamlamış olarak doğurtacakmış. Tüm hamilelerinde böyle olmuş şu ana kadar. Aslı'nın başına kaldım yani anlayacağınız.

Bu arada durum raporu; 11+2. Haftaya dr kontrolü var. Ha bi de günlüğe yazmaya başladım. Orada gerçekten pamuk gibiyim. Çift kişilikliyim sanırım.

8 yorum:

pelin dedi ki...

hadi bakalım çabuk atlatmışsın :)

ama çift kişilik fazla iyimser olmuş..hele bi doğsun kaç kişiliğin var o zaman görceksin! hatta ben kimim laan diye haykırmak falan isteyeceksin! ama asıl eğlence doğumdan sonra başlıyo, korkma! :))

Üfürükten Prenses dedi ki...

tebrik ederim :) en güzel haftalar.. 39 + 0 hala doğuramamış bir anne adayı olarak tadını çıkartmanı tavsiye ediyorum.

zeynep dedi ki...

Sıkıntıların geçmesi üzerine en saçma paniği ben yaptım sanırım. Bir günde yorgunluk, halsizlik vb. tüm belirtiler geçince hamilelik belirtilerinin bir anda kaybolması diye googleladım. Elim tutulaydı! Okuduğum tüm örneklerin bebeklerinin kalpleri durmuş, ondan belirtiler yokolmuş. Bir anda hüngür şakır ağlamaya başladım ve hemen doktora koştum tabi. Doktor her şey yolunda diyor, ben hala kalbi atıyor mu diye soruyorum!? Bugün -11+1- kontrole gittigimde doktor gülerek sordu tabi belirtilerden geri dönen oldu mu diye :) Yine içimi döktüm resmen. Hepimize maşallah ve çok şükür. Çocuğunu sevdiğinizde aman maşallah de diyen kadınlara çok tuhaf bakardım, noldu yedik mi diye düşünürdüm ama şimdi anlıyorum. Umarım sağlıkla, hayırlısıyla ve mutlulukla geçiririz bu dönemi. Sevgiler..

bokbocesii dedi ki...

Pelin dur bakalım daha neler göreceğiz :))))

Üfürükten prenses; ben kendimi 43 e kadar beklemeye hazırladım. Dur bakalım o haftalarda neler olacak. Saglıkla gelsin bebeğin.

Zeynep; inanmazsın sen oyle diyince su an ben panikledim. Haftaya DR kontrolu var. Yoktur birsey di mi? Kusmak istiyorum sanırım su an.

zeynep dedi ki...

Ya çok üzülürüm cidden kendi saçma paniğime sizi de itersem. Bence şanslıyız sadece, çok şükür. Doktora bugun bebegin kalbi neden durur diye sordum mesela, ciddi anlamda kızdı. Sizin şu an mutlu olmanız lazımken iyi giden şeyler için, bunu düşünüp, kötü şeylerin olmasını beklediğinize inanamıyorum dedi. Ben sadece bilimsel sormuştum halbuki, geçen hafta yaşadığım şoktan sonra çok ağladım çünkü ve kendimi ikna ettim bu böyle gitmez diye. Devamlı dua ediyorum içimdeki vesvese ve kuruntulardan kurtar beni Allahım diye. Size de negatif duygu düşünce enjekte etmek istemem. Kötü şeyleri kafamda tekrarlamak yerine güzel hayaller kuruyorum. Sadece kendi titrek hareketimle dalga geçmek için yazmıştım, lütfen dert edinmeyin.

bokbocesii dedi ki...

Zeynep; hersey yolunda merak etmeyin. Bende bir "hersey olacagına varır" inancı var, herseyin ustesinden geliyor. Kotu dusunsem de bazen yapabileceklerimin sınırlı oldugunu bilmek beni rahatlatıyor. Umarım hersey yolunda gider ve biz de Ufurukten Prenses gibi 39ları konusuyor oluruz. Bu arada google iyi bisey değil. Ben dış gebelik şüphesiyle doktora koştuğumda hiç birseyi google a sormamaya karar verdim. Siz de öyle yapın ;) Çok sevgiler

Adsız dedi ki...

neredesin bokbocesi?

yaz bi haber ver iyi misin her şey yolunda mı bebili anne olmak nasıl his sevgilin nasıl iyi baba mı

çok meraklı durdum şimdi ama merak ediyorum işte noldu ne bitti

sevgiler bol bol

p.

bokbocesii dedi ki...

sevgili p

maalesef bebek gelmemeyi tercih etti. kotu haberi aldıgımız gunler zor gecti ama simdi iyiyiz. yeniden bir bebek haberimiz oldugunda yine yazacagım ;)

cok sevgiler