4 Kasım 2011 Cuma

It's friday



Kadın ve erkek arasındaki en önemli fark düşünce tarzı bence.Mesela ben sevgilime "şu halıyı şöyle mi alsak?" diye sorduğumda tamamen görüntüyü kastederken,kendisi bana "burda iyi bence" diye cevap verdiğinde ıslak ayaklarla banyodan çıkarsak, o halının fonksiyonelliğini düşünüyor.Aynı düşündüğümüz ender noktalardan biri ise arabalar.Güzel mi güzel, fonksiyonellik desen e işin doğasında var.Yani bir gün paramız olduğunda Aston Martin'imiz olabilir.Ben böyle ortak noktanın gözünü seveyim.

3 yorum:

Blue Fire dedi ki...

Oh yeahh;))

Adsız dedi ki...

Düğün bitti, balayı bitti... Allah mesut bahtiyar etsin inşallah, çok huzurlu olun, 16 yıllık evli biri olarak evde ki huzurun paha biçilemez olduğunu biliyorum... Önce sağlık sonra huzur... Peki biz sizin gelinliğinizi, düğünden kareleri göremeyecekmiyiz acaba? Sevgilerimle, Sessiz takipciniz... :)

bokbocesii dedi ki...

Sevgili sessiz takipcim.Guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.Aslında dugunumuzu anlattıgım yazıda bi kac foto var ama biliyorum yeterince detaylı degiller:) Kimbilir belki bir it's friday i buna ayırırım.Hele tum fotograflar elime gecsin de.Ama ne yalan soyliyeyim; merakınız beni mutlu etti.

Uzun bir bos vaktim oldugunda size once bekarlıga vedamı ve kınamı sonra da balayımı anlatacagım.Cok yakında insallah.

İmza:Tembel ve yeni gelin blogger ınız BB.