18 Ağustos 2011 Perşembe

Rejim diyet vesaire..

Şu Türk milleti dahilinde bir allahın kulunu tanımam ki "kilo aldım biraz, rejime girmem lazım" diyene "evet bence de" desin.Hep aynı terane; "aaaa hiç de değil canıııım, bak Sibel Can da balık etli.Kadın dediğin etine dolgun olur hem".Benden size tavsiye.Siz pantolonlarınıza giremeyecek, bikininizden pörtleyecek, oturunca göbeğiniz bacaklarınıza değecek düzeyde kilo almış ve bunun son derece farkındayken , 40 yıllık arkadaşınız sizi taş gibi olduğunuza inandırmaya çalışıyorsa, bir bit yeniği arayınız. Muhtemelen kız milletinin çoğunda olan "yanımdaki benden çirkin olsun,hayat bayram olsun" sendromuna kapılmış gidiyordur.

Bir kere bir insan kilo alıp almadığını en iyi kendisi anlar.Kotunuzun patlayacak gibi duran fermuarının sebebi o kotun yeni yıkanmış olması olamaz, özellikle de 5. gez giyiyorsanız. Hadi diyelim ki bu tip sinyallerden mevzuyu idrak edemediniz.Ayda 1 defa tartılma huyunuz varsa gözleriniz boyoz gibi olunca anlarsınız.Ha tabi söyle de bir durum var; kilo konusuna benim kadar takık değilsinizdir, aldınız verdiniz sizin için hayat hep güzeldir, takdir eder ve saygı duyarım.O rahatlık benim bünyeye format olarak yüklenmediğinden ben ümitsiz vakayım.

Hep aynı yere bağlıyorum ama malumunuz bir gelinlik durumum var.Siparis vereli 1 ay falan oldu ve gelinlik gecen hafta tesrif etti.Ancak ben henuz denemedim.Biraz da kilo aldım üzerinize afiyet."ya giremezsem"ler uykularımı kaçırıyor.Bir de elimde bir done var bu konuda canımı yakan.Geçen sene bir arkadaşımın düğünü için çok severek ve çok arayarak aldığım tuvaletime çeşitli sebeplerle doyamamış olduğumdan, 10 eylülde evlenecek olan canım arkadaşım Aslı'nın da düğününe giymek istedim.Hatta kendisine pudra pembesinin benim olduğunu başka kimseye giydirmemesi gerektiğinin beyanını kış zamanı verdim.Gel gelelim geçen hafta içine girmeye çalıştığım elbise aklımı başıma getirdi. Önce tek başıma olduğum için kapatamıyorum diye düşündüğüm fermuarı, sevgilim tüm gücünü kullanıp bana da "hınkkk" diye karnımı içime çektirerek zar zor kapatınca, ahanda dedim zıçtığım nokta budur. Gelin hanım ailemizin diyetisyeni Aslıcığıma durumu anlatınca "neeeeeeeeeeee?????!!! dur ben seni sokarım o elbiseye" dedi.Şimdi kendimi onun ellerine teslim ettim.Az önce ara öğünde yemem gereken 1 incir için "ama benim incirlerim küçüüük, 2 tane yesem olmaz mıııı??" diye ağlıyordum. Aslı bana yeni bir elbise bulsa hayatı daha kolay olur muydu acaba?

Ben gidiyim de diyetisyen kontrolunde hazırladığım öğle yemeğimi yiyim bari.Aslı benimle gurur duyuyormusun?

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Rejimi sakın, sakın bozma! Devam devam! Motivasyon, motivasyon! :)

bokbocesii dedi ki...

Birlikte devam Müge.Tam yol ileri:)

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

kuzum bnmmm hemen ye salatanı, düğüne kadar bozmak yok :) bn 15 güne getircem seni eski kilona muck :)))

alis dedi ki...

Gelin fotoğraflarında kolların etli etli, koltuklartlarında birer çimdik pörtlemiş yağ mı çıksın istiyorsun, amannn bozma, taş gibi olacaksın devam et! ;)

bokbocesii dedi ki...

alis su dakika bitirdin beni.ben boyle gaz gormedim.Aslı alisi yanına yardımcı al bence.

Adsız dedi ki...

Hahaha, Alis'in yorum süper cidden. Ben de o tarz birşeyler yazacaktım, vazgeçmiştim. Pehlivan kol çok fena. Gerçi sen de pehlivan kolluk bir durum yok ama kişi, kendini en iyi kendisi bilir. Kilo vermek isteyen, versin tabii.
Bir de, balık etli kadınları da gerçekten çok beğeniyorum ama şansi fikrim, bence gelinlik ne yazık ki zayıf insanların üzerinde daha güzel duruyor. Kendisi de biraz şişkince birşey olduğundan mıdır, nedir. Evlenecek olsam, bugün ölüm orucuna girip kuru ekmek ve suyla beslenirim valla. Şimdilik yavaş yavaş kilo vermeyi tercih ediyorum. :) Evlenebilmem için en az on kilo vermem lazım benim. Yuh be, ben de amma kilo almışım. Kusura bakma Sinem, kaptırdım ben de, içimi dökesim varmış.

bokbocesii dedi ki...

Müge özlemişim uzun yorumlarını.Söz gelin fotolarımdan size özel derleme yapıcam.Koldur, koltukaltıdır, bel oyuğudur falan

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

Hihihi:)Bu gülme şekli benim ağlanacak halime gülmemdir.Postuna bayıldım:)

bokbocesii dedi ki...

:)) Tesekkurler Sevgi