17 Ocak 2011 Pazartesi

Şüphe


Galatasaraylı olduğundan şüphe ettiğimiz bazı kişiler sayın Başbakanımızı protesto etti. Bu bizi çok üzdü...Muhteşem bir düğün gecesine bazıları leke sürdü. Bu insanları Galatasaraylı kabul etmiyoruz. Bunlar Galatasaray camiasının içinden değildir. Biz bu insanları Galatasaraylı olarak kabul etmiyoruz. 200 kameranın görüntüleri var. Bu şekilde eylem yapmak isteyenlerin incelenmesini yapacağız ve protesto edenleri tespit edeceğiz. Bu insanları stada sokmayacağız. Bu ortamı bozmak isteyenlere izin vermeyeceğiz.

Bu açıklama sanki Galatasaray kulubu adına degil, Polat Holding adına yapılmıs.
Kongre uyelerini, 30000'den fazla kombineliyi almazsınız artık stada.Bi de stadın kapısına "babamız sağolsun" yazarsınız, sırtınız yere gelmez artık.Ben de şüphe duyuyorum, kendimden değil ama sizden.

Ozhan Canaydın’ın topragı bol olsun, mekanı cennet olsun. O olmalıydı bu stadın kapılarını acan.Bu, kanına sarı damlamamıs adamlar degil.

2 yorum:

hay sana ne dedi ki...

ben türk olduklarına eminim
varsın onların standardında gs li olmasınlar

Kız kıza toplandık dedi ki...

stadtta toki baskanin yaptigi konusmayi izledim az once...tuylerim diken diken oldu ve adami bogasim geldi. spora da mi siyaset karistiyorsunuz diye bagirmak istedim resmen. bosbokumuz yapti sagolsun varolsun o olmasaydi bunlar olmazdi diyor. oldu olacak, kaftan giydirelimde eteklerini op!