23 Şubat 2009 Pazartesi

Issizlik hediyesi ; Online Oscar


Dun Oscarlari izledik danamla.Muhtemelen izledigim en iyi Oscar toreni filandi.Hugh Jackman muhtesemdi.Seviyoruz kendisini.Dans,ses,yetenek,smokin,vucut ..daha ne olsun beeee.Bu arada kuzenimin dugunune sevgilim de smokin giyecek.Can't wait .....caaaaaan nooooooottt wait :)Seviyorum ben smokin denen mereti.Cok yakisikli oluyor genelde giyen.Sihir iniyor ustune.Bi de halihazirda yakisikli olan sevgilim giyecek ya ...Daha ne diyim ben:))

Sabah 7 ye kadar ayaktaydik.Bittik uykusuzluktan.Bi de en iyileri en sona birakiyorlar ya,icimiz bayildi.En iyi filmin Slumdog Millionere oldugunu ogrenen benim minik danam sag elini sol kolunun dirsek hizasindan ic tarafina yapistirip sol kolunu hizlica havaya kaldirmak suretiyle bol miktarda nah yapti.Milk olmaliymis en iyi film,oyle dedi.Her ikisini de izlemedigim icin cok detayli yorum yapamiciiim ama hindu bi film bu kadar abartilmasini da anlayamiyorum hani.

Kiyafet yorumu yapasim var bi de.Anne Hataway muhtesemdi.Hastayim kiza.Penelope tam tahmin ettigim gibiydi,beni sasirtmadi.Angelina'nin zumrut kupeleri superdi,elbisesi goztepeden alinmis gibiydi.Sarah Jessica Parker gelin gibiydi ama biraz fazla silikonluydu,goguslerini toparlayamiyordu.Natalie Portman muthisti.O kadar ayni elbisenin arasindan lila-pembe elbisesi trafik lambasi gibi parliyordu.Bi de Marisa Tomei in Versace si cok zarifti.Boyle origami ama cok masumdu.

Yani canlarim 2008in Oscarlarini da gayet online izleyebildim.Issizligin bir faydasi dokunmus oldu bana boylece.Seneye bu kadar sansli olmayacagim muhtemelen , yani insallah...lutfeeeeeeeeeen.

Hiç yorum yok: